CWS
Toon me alle vacatures van CWS!

Proces Manager

’s Hertogenbosch

Het doel van de Procesmanager is het bewaken van alle processen organisatiebreed, waarbij kwaliteitszorg een extra aandachtsgebied vormt en daarnaast het aansturen van de Customer Support afdeling. Je geeft direct leiding aan 3 personen, te weten 2 Teamleiders Customer Support en 1 kwaliteitsmedewerker. Het totale Customer Service team bestaat uit ca. 25 FTE.  Je rapporteert in deze functie rechtstreeks aan de Algemeen Directeur en bent daardoor ook lid van het Managementteam.

Je standplaats is ’s-Hertogenbosch, maar aangezien je verantwoordelijk bent voor kwaliteitszorg in de gehele Benelux zal het af en toe noodzakelijk zijn om in België (Antwerpen) aanwezig te zijn.

In deze functie heb je eigenlijk 2 rollen, nl. die van Procesmanager en van Customer Service Manager. De verdeling is ongeveer 50% Proces & Kwaliteit en 50% Klantenservice.

Het werkgebied van de Procesmanager omvat o.a. de volgende taken:

  • Je voorziet directie en management van advies en voortgang betreffende aanpassingen in het procesmodel.
  • Je stelt business cases op om te beoordelen of wijzigingen kosten effectief kunnen worden ingevoerd.
  • Je verwerft draagvlak voor procesaanpassingen binnen en buiten de afdeling.
  • Je bent centraal verzamelpunt van alle veranderingen in bestaande en nieuwe business processen.
  • Je bent verantwoordelijk om nazorg te verlenen aan procesaanpassingen alvorens overdracht naar de procesverantwoordelijke.
  • Je beoordeelt de impact van nieuwe technologieën op processen en zorgt dat je op de hoogte blijft van de laatste technologische ontwikkelingen die het proces kunnen ondersteunen en verbeteren.
  • Je adviseert het management over relevante (wettelijke) voorschriften met betrekking tot kwaliteit, noodzakelijke programma’s voor kwaliteitsverbetering, evenals over de integratie van kwaliteit in alle taakomschrijvingen en procedures.

 

Het werkgebied van de Customer Care Manager omvat o.a. de volgende taken:

  • Je stuurt de Teamleiders Front Office en Back Office van de Klantenservice afdeling aan.
  • Je vertegenwoordigt de belangen van de Customer Service afdeling binnen de
  • organisatie en het MT.
  • Je bent continu alert op procesverbeteringen die het team efficiënter zal laten werken en zorgt voor de implementatie van nieuwe processen binnen Customer Support en verzorgt de opleidingen die hiervoor nodig zijn.


Om deze functie goed uit te voeren moet je in staat zijn om naast de aansturing van een afdeling het hele proces te kunnen bewaken en met verschillende petten op te kunnen communiceren binnen het MT. Je moet dus vanuit verschillende invalshoeken zaken kunnen bepleiten en hier op een politieke wijze mee om kunnen gaan.
Je hebt 5 jaar leidinggevende werkervaring.
Je hebt ervaring met proces management en kwaltiteitszorg.
Je hebt een afgeronde Bedrijfskundige WO-opleiding

Ben je geïnteresseerd geworden na het lezen van deze functie? Kijk dan of er op dit moment een actuele vacature is voor Proces Manager of laat hier een open sollicitatie achter.

Je kunt ook contact opnemen met onze afdeling HR (073–6338400).

Werken bij CWS

Management

Gerelateerde vacatures

  • Er zijn geen relevante vacatures gevonden